Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 18 november 2007

Dansbands-freak??

Man börjar fasen undra… I torsdags var det Casanovas på Harry’s i Linköping med Lorina och Maria. det var riktigt kul!! Men att folk aldrig kan fatta att står man längst in i ett hörn bakom en högtalare så är det inte riktigt dansa man är ute efter… Sen var det väl inte riktigt vår kategori där, antingen var det ju såna seriösa dansare, annars medelålders folk. Men men, man får se till att roa sej själv och det gjorde vi verkligen! :-) Kul att träffa grabbarna igen också, få talas vid lite, det var längesen! Blev en kebab på Hakepi innan hemfärd.

I fredags var det äntligen dags för Skövde igen :-) Syrran och jag fick ett ryck förra året och åkte till XL Nightclub i Skövde och kollade/lyssnade på Arvingarna och det var SÅ skoj!! Så nu har det blivit lite tradition :-) Och det var mycket lättare att hitta dit denna gång, tack Jessica! :-) Och även iår var det jättekul, så himla fint ställe, XL! Dansade även lite, snurrade runt syrran lite och sen träffade jag en bekanting från förra året där. Och det är riktigt kul, börjar nästan hänga med i alla fall lite i svängarna nu! Och det är ju motion som heter duga! Framåt småtimmarna bar det av hemåt, var väl hemma runt 4.

Blev inte många timmars sömn för kl 8 var det upp och åka med Elliot till Vadstena på hundkurs. Och vilken underbar morgon det var!! Solen sken så vackert och det var helt vindstilla! Men lite sentimentalt blev det, kom att tänka på kräftfisket med Marcus i somras, det var väldigt fint och mysigt också. Har fasen börjat fundera i banorna vad jag skulle på den där jäkla panna-fotbollen att göra egentligen och så… :-( Hmm, nu skulle jag ju prata hundkurs och inte Marcus!!! Elliot var riktigt duktig faktiskt! Detta var ingen småhundskurs så han var ju klart minst. Där var två Rottisar, en Berner Sennen etc. Men det var riktigt kul, alla skötte sej så bra!

Sen åkte jag till jobbet och sällskapade Jennifher, hon var ensam i butiken. Vi fikade och pratade skit, riktigt trevligt! Sen hem till mor och far och där stupade jag i princip. Sov gott några timmar, sen var det dags att åka hem och fixa iordning sej, sen dra på fest. Kände inte hon som fyllde men Anna Gullberg tyckte jag borde komma ut lite så jag fick följa med :-) Kul att träffa nytt folk! Och vi hade riktigt kul!! Förfest och sen till Harry’s. Fast Harry’s har ballat ur väldigt, tycker jag, jädra ställe. Inget kul folk alls. men det var samma där, vi fick roa oss själva! :-) Sen blev det natta-mat på Med eller Utan och så hem till sängen.

Har haft en riktigt bra helg, det är kul!! Har tröttnat på att ta det lugnt nu, orkar inte sitta och mögla.

Sen fick ju Sverige stryk igår också, allt helt enligt planerna :-) Nu blir det ju avgörande hemma och jädrar vilket drag det kommer bli!!!! Ska bli så kul att sitta där på Råsunda med Sofia, Ida och Sara och se Sverige gå till EM!!

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar