Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 27 november 2007

Silvertejp, träning och missad film

Tog sovmorgon idag, som vanligt, var väl uppe till 12. Satt vid datorn en stund och kollade runt. Sen åkte jag och Elliot ner till Wallride, min ena träningssko har spruckit och jag har hört att silvertejp ska vara bra :-) Så jag åkte ner och lånade lite. Får se om det håller.

Satt och pratade en bra stund där nere, åkte därifrån vis 17.30. Hem och slänga i sej några mackor och sen åka iväg och träna. Idag gick det bättre än igår. Synd att cyklarna ska vara så vansinnigt obekväma, sadeln är helt fläng. Känns som den liksom lutar framåt så man ramlar av. Så får man ha en viss teknik för att inte skava sönder hela…framstjärten. Körde lite maskiner och så blev det 2 km på bandet, idag fixade jag det!! Tror att en del hänger på viljan, att inte ge upp fast det tar emot. Och det behöver jag jobba massor på, men tror att jag kommit en liten bit på väg i alla fall.

Sen hem till jycken som blev överlycklig :-) Käkade lie nydlar, sen la vi oss i soffan och glodde på film, Eight below. Får se om den en annan dag för jag lyckades givetvis somna. Så nu sitter man här, pigg och glad….

På torsdag ska vi se Barbados på Harrys i Linköping. Snart går dom faktiskt om Casanovas. Casanovas är ju betydligt skickligare musiker och i princip Sveriges bästa dansband, men man börjar ju kunna deras repertoar ganska bra nu, kul att höra lite nya låtar! Och Barbados har faktiskt några riktiga guldkorn.

Fredagen kan bli lite spännande. Anna ska hjälpa mej att fixa till håret, klippa och färga och så, ska bli riktigt roligt!!

Uppdaterade hemsidan lite inatt. Kollade runt och Marcus fanns ju med på ganska många ställen, t.ex. under ”68 totalt meningslösa frågor”. ”Drömkille”, ”Drömdejt” och såna grejer. Och visst, drömkillen är han väl på sätt och vis fortfarande, men jag har väl börjat inse lite nu. Han behöver leka av sej och en sån kille vill jag inte ha. Näe jag ska bara vara ensam nu, har min vovve och mina katter, det räcker för mej!

Adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar