Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 29 november 2007

Tid att gå vidare…

…är ju tyvärr inte min nya livsinställning, utan Barbados’ nya singel. Har varit lite dansbands-nisse idag igen och varit på Harrys i Linköping med Lorina, Ramona och Maria. Björn Lagerström; Sveriges sötaste dansbandssångareVar riktigt kul, Barbados är bra och lille sångar-Björn är ju bara för gullig! :-) Nåt sliskigt kom och ville dansa och jag fick höra att jag var ”en väldigt sexig kvinna”, säg nåt mer jag inte vet liksom, hihi :-) Men sen skulle händerna gå på upptäcksfärd, en fet snyting skulle han haft karl-fan, men jag skyllde på en sockerkaka i ugnen eller nåt och gick därifrån. Huvva, vilken vidrig en!! Efter en kram från Björn så blev det en kebab på Hakepi och sen åka hem. En orädd krabat som vi råkade på på hemvägenKom precis innanför dörren och klockan är 4 *gäsp* Just det, Lorina och jag såg en räv i Maxi-rondellen. Den satt och tuggade på lite plast, den bara satt där. Jag körde upp och stannade bredvid den och tog kort :-) Kan ha varit 2 meter ifrån och den satt bara och tittade. Sen sprang den iväg :-)


Igår skulle morfar fyllt 87 år. Hann inte åka till kyrkogården, och vet i fasen om jag hade orkat heller, så jag skrev lite här på hemsidan, en flik under ”Till minne”. Saknar den lille skrutten :-( Snart gått ett år sen han gick bort, inte klokt vad tiden går!!

Annars så var det jobb och träning igår. Inget spännande.

Även idag var det jobb och sen hem och slänga sej i duschen och sen åka till Lorina.

Näe läggdags. Blir en spännande dag imorrn!

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar