Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 31 mars 2008

Inatt bär det av…

Blir inte att man sitter så ofta här nu, är ju mest med min älskling och vem vill sitta vid datorn då?? :-) Och nu dröjer det till nästa uppdatering igen för inatt bär det nämligen av mot Egypten och Hurghada. Imorrn kl 07 lyfter planet (förhoppningsvis!) från Landvetter. Jag är mitt uppe i packandet nu, tar en liten paus. Försöker komma på vad jag glömt, vad som är onödigt etc. Och hur man än gör så känns det ändå som man kan vara borta tre veckor istället för en… :-/

Nu mår munnen bra igen, så skönt!! Eller jag kan känna av det när jag tuggar på "fel" sida och så, men det är MYCKET bättre!! Jag var hos tandläkaren i onsdags för att kolla så allt såg bra ut inför resan och så, och infektionen hade lagt sej och så. Han förklarade hur krångligt tanden satt och han skulle skicka remiss till käkkirurgen i Linköping så att de skulle dra ut den och så. Sen helt plötsligt gjorde han en kovändning och började prata om att "försöka" dra ut tanden direkt… Njaa, lät väl inte så värst inspirerande så jag avböjde vänligen men bestämt. Hur gör man när man "försöker" dra ut en tand?? Jag hade ju inte varit ett dugg samarbetsvillig och om det misslyckats, hade jag fått åka utomlands med en halvt utdragen tand då?? :-/ Näe det där får de som kan det sköta. Är kanon att vara smärtfri i alla fall!!

Men som om det inte varit nog med skit så blev Fredrik sjuk i fredags. Magen ballade ur totalt och feber och skit, jättesynd var det om min pojke då!! :-( Så det blev en lugn kväll med final i Let’s dance och lite film efteråt. Hela helgen har förresten varit riktigt lugn. Igår blev det lite stök när vi skulle flytta katterna till honom i Skänninge, det blev ungefär två bilar fulla med prylar, haha :-) Men dom kommer få det så bra där!!

Annars har det väl inte hänt nåt spännande egentligen, dagarna går. Har varit mycket planering och så inför resan. Ska ta det sista nu, sen duscha och åka till jobbet. Jag återkommer om en vecka! Och då önskar jag att:
1. Fredrik fortfarande vill ha mej
2. Att Sverige bytt regering till en som inte hatar såna som mej
3……. Äh va fan, kommer inte på nåt mer.

Hoppas ni får riktigt skitväder här! ;-)

Ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar