Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 11 april 2008

Hemkommen och födelsedag

Då var man hemma i lilla Sverige igen då. Kan väl säga att jag trivdes bättre i ett 28-gradigt Hurghada. Hade det inte varit för Fredrik så hade jag nog stannat kvar där, haha :-) Eller kanske inte, det var skönt att vara bland lite normala människor igen, som inte tjatar sej fördärvade för att man ska gå in i just deras butik, och när man väl är där så ska de bjuda på en massa sliskiga drycker, de ska försöka prata svenska, kramas pussas etc, uäääkk!! Sen går de säkert hem till sina tältduks-klädda fruar. Sen är det kul att se lite grönska, inte bara sand :-) Men över det hela taget så har det varit en väldigt skön, rolig och spännande resa! Jag har snorklat och sett pyramiderna så nu kan jag dö typ :-)  Kom hem 22.30 i tisdags, satte mej i bilen direkt och åkte till älsklingen. Så är det att vara kär, haha :-) Tyvärr missade jag psykolog-tiden på onsdagen sen :-( Jag kom på att jag hade den, men inte när. Tänkte att det var 11 eller 13. Jag ringde mottagningen men de hade givetvis inte telefontid, så ringde jag och sökte Anna, men hon var inte tillbaka förrän 13, så då tänkte jag att tiden var väl 13 då. Men så var det 11.15. Väldigt pinsamt :-( Men tycker det är dåligt att det inte ska gå att ta reda på tiden, bara telefonsvarare överallt.

Och så råkar man vara född på just den här dagen också :-) Så ikväll blir det smörgåstårta med de närmast sörjande. Är väl en dag som kommer och går som alla andra, så ska man komma ihåg att man är 24 och inte 23 längre, alltid lika jobbigt.

Och i helgen är det träningsläger med fotbollen. Har jag typ hört på omvägar. Eller jag var på mötet då de sa att det "kanske" skulle bli helgen 11-13 april. Sen blev jag ju sjuk och så åkte utomlands. På tre veckor har inga andra än Anna och Anna hört av sej, kan tycka det är lite dåligt. När Karin och co hade laget så fick man mail om allt, kunde läsa på hemsidan etc, nu är det skitdåligt! Helt plötsligt får man höra att det varit match och så, okej vad kul att ni upplyste även oss som inte är uttagna så man kunde komma och kolla, trevligt för lagandan. Men icke. Så ingen har sagt ett dugg om träningslägret så det känns inget kul alls att åka dit. Har tröttnat på fotbollen lite och det känns jättetråkigt! :-( Ska väl sätta igång nästa vecka igen men det känns ju inte som man är efterlängtad direkt. Lite som i Boren, man går där som nån slags osynlig gestalt, ingen bryr sej om man är där eller inte. Tur jag har Annorna! :-)

Nähe ska väl in i duschen och sen ta reda på vad dom på jobbet vill ha för mat.

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar