Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 12 september 2008

Snart helg, hamsteruppfödare, raka perser och fullt upp

Sitter på Wallride och har tråkigt. Har haft en kund på en timme, och det aset handlade inte ens något :-( Längtar så inuttahelsike till helgen! T.o.m vädret ska bli fint så det blir nog riktigt bra!! Packade lite i morse. Långkallingar, fleeceunderställ och badkläder, himla intressant kontrast :-) Det ska bli sååååå kul och skönt! Stänger antagligen av mobilen imorrn, en sån här helg vill vi bara vara ifred, jag och Fredrik, hoppas det respekteras :-)

Har gjort om hemsidan lite. Layouten blev väl sådär, men det är kul med lite förändring! Jobbade igår med att lägga till lite nya länkar, har ju fått nya vänner nu i och med att jag började på Djurnära, klart att dom ska få vara med här! :-) Sen har jag lagt in en besöksräknare på framsidan (Tack för hjälpen, älskling!! *puss*) så nu har jag koll på er! :-) Kan vara intressant att se hur många som egentligen är inne på min sida. Sett till inläggen i gästboken så är det typ en varannan vecka, hahaha :-)

Igår var en spännande dag. Först lunch på Hugo med kära Pernilla som fyllde 40, GRATTIS kärring!! :-) Sen iväg till Djurnära. En säljare var på besök och visade hundhalsband, kattkoppel och såna grejer, intressant! Sen kom en hamsteruppfödare in och skulle könsbestämma våra små bebisar. Men det fick vänta en vecka till. Tyckte det var himla häftigt med en tjej som föder upp och ställer ut hamstrar :-) Vi ska ju ha utställning 18/10, känns som man inte får missa det! Måste ju se hur det går till också. Sen så rakade vi en perser. Mycket hår var det som skulle bort. Men det gick bra, han var så duktig!! Synd att jag inte visste att Marie gjorde sånt, då kunde jag tagit Rasmus till henne istället. Fast där är ju katten vaken, vet inte riktigt vad Rasmus tyckt om det, men man kunde ju provat i alla fall.

Nu kom posten så nu fick jag att göra! Atticus-kläder som ska galgas, prismärkas etc. Men jag återkommer efter helgen!

Ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar