Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 19 maj 2007

En riktigt seg dag

Idag har man inte fått mycket vettigt gjort. Gick upp vid 12.30 för att må ganska risigt och gå och lägga mej ”och vila” kl 14 igen. Vaknade kl 17… Jaja, det ska visst vara bra att sova ut, säger dom…

Var meningen att jag skulle med till Boxholm på fest, men var inte riktigt i form för det så jag nöjde mej med att skjutsa dit kompisarna istället.

På hemvägen blev det en sväng hos syrran på Burger King. Baguetterna där är inte alls dumma…! Och nu blir det väl jag och min tv som ska dejta ikväll. Sitter och lyssnar på Tre ögon i bäcken’s skiva nu, den är riktigt bra! Bättre än man kan tro :-)

Imorrn blir det Stockholm igen, hämta hem Rassemannen. Han har visst gjort ett väldigt duktigt jobb, hoppas det blir många go’a bebisar nu!

Tack alla som besökt min sida och skrivit så gulligt i min gästbok, det är så roligt!! :-)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar