Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 21 maj 2007

Regn, regn

Idag har det varit riktigt skitväder. Såna här dagar är det bra att man har hund, så kommer man ut och får luft i alla fall, även om det inte är några längre stunder.

Har mest slappat i soffan idag. Kollade på ”Top Gun”. Lite dregel-varning på den :-) Sen kom syrran upp en sväng innan jobbet och lånade lite böcker. Laddade dvd’n med ”Mannen som kunde tala med hästar”, men såg inte mer är förtexterna så sov jag gott sen. Inte för att filmen är dålig men jag var väl trött :-)

Grannen ringde och bad snällt om att få bli skjutsad till stan, och vem kan motstå hans tindrande :-) Iofs så skulle jag ändå iväg. Fick lite handlat.

Ikväll har det varit tv. ”Anna Pihl”, ”2 ½ män” och nu nåt om en översmart 12-årig unge som påstår sig kunna bota cancer. Kan ju hoppas han lyckas!

Imorrn är det träning, ska bli kul! Är ett tag sen nu, har haft fullt upp med min katts dejtande :-)

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar