Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 31 maj 2007

Utslagen mammut

”Man kan bli lite trött av medicinen” sa läkaren… Tjena mittbena, tog första tabletten imorse och satte mej vid datorn. Ögonlocken blev väldigt tunga så jag la mej i soffan. Vaknade en sådär tre timmar senare och visste inte vart jag var. Kände mej precis som en utslagen mammut! Så skulle jag resa på mej, kändes som jag tagit ett par stadiga, för jag själv var inte vidare stadig… Får hoppas kroppen vänjer sej vid detta preparat snabbt!

Sen var det hundkurs idag. Jag och far åkte givetvis vilse uppe i skogen, vi hamnade i en hög med sågspån. Men till slut hamnade vi rätt. Tränade att spåra idag. Gick väl lite sådär, Elliot fattar lite trögt :-) Till hans försvar så var godiset som han skulle spåra helt övertäckt med myror. Sen sprang han runt som en galning och lekte med de andra hundarna, han sover nog riktigt gott i natt.

Jag var sen till träningen och körde ett eget löparpass. Skönt att få trötta ut sej ordentligt! Sen var det match. Jag som är rädd för det mesta på en fotbollsplan i vanliga fall, var väl inte så värst mycket katigare utan benskydd… Ville inte ha nån inom en meters radie :-)

Nu sitter jag här och glor ut på skitvädret. Har köpt en bikini idag, så nu vill jag ha sommar!!!!

Imorrn ska jag äntligen få ett ansikte på den läkare som förnyat recept och förlängt min sjukskrivning i ett halvårs tid, inte en dag förtidigt… Ska bli spännande att höra vad hon tycker!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar