Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 22 maj 2007

Trötter

Har precis kommit ur duschen efter träningen. Himla gött att röra lite på dököttet igen, fast idag var det segt! Var både seg i kroppen och i skallen. Men men, man får såna dagar också ibland! Efter träningen blev det en baguette på Burger King, inte dumt alls! Fast det räcker att äta där EN gång om dagen, eller hur, Sofia! ;-)

Innan träningen var det lugnt. Satt mest vid datorn och flummade, var ute med hunden emellanåt.

Nu ska jag gå och fylla i ett papper som jag ska ha med till sjukhuset imorrn innan jag blir alltför seg :-)

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar