Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 18 september 2007

Årets andra 3-poängare!!

Den kom i söndags mot Rimforsa, vinst med 5-1! Riktigt härligt!! Vi har ju varit väldigt svaga framåt, men nu har vi ”hittat” en tös i F94-laget som fattat det där med att göra mål. En 13-årig unge går och nätar tre gånger i A-lags-premiären, inte dåligt!!! Vi får erhålla stoltheten genom att tänka att om hon inte hade varit med så hade vi ändå vunnit med 2-1 eftersom Lago och Lena också nätade :-) Men det känns ju lite sådär, kunde vi inte fått låna henne lite tidigare?? Då hade många av våra matcher med stor säkerhet slutat annorlunda. För egen del gick det väl lite sådär. Tycker jag mest låg på marken och samlade gräs :-) Fick en assist i alla fall, ett inkast från mej gick till Lago som snurrade upp försvaret till korvkön och sen nätade snyggt. Fick krampanfall igen. Inte alls lika allvarligt som senast, men bröstet låste sej så jag inte fick nån luft :-( Två gånger hände det!!

Igår hade jag en telefontid med neurologen. Jag förstår inte mycket danska men han tror att det är epilepsi jag har, så nu ska hjärnan röntgas och sen har han höjt medicinen till dubbel dos. Kommer antagligen vara rätt flummig innan kroppen vänjer sej, men det är jag ju i vanliga fall också :-) Skönt att det händer lite, även om det är ett helsike att ha!! :-(

Var lite jobbigt i söndags kväll, när jag inte visste hur det skulle bli med allt, fotbollen och arbetsträningen och det. Men nu börjar det kännas bättre igen. Tänker inte läsa mitt dagboksinlägg från 11/9 om att allt kanske börjar ordna sej, då blir det olyckligt… Fick ju kännas bra ett litet tag i alla fall!
Annars så gjorde jag inte så mycket igår. Glodde på tv och så. Åkte till Marcus på kvällen och sov där i natt.

Nu har jag varit och bytt lampor på bilen och handlat spolarvätska, kan kanske vara bra att ha nu. Sitter och funderar på vad det blir till frukost.

Ska se Sverige-matchen sen, tror det är ganska kört, men men, alltid lär man sej nåt! :-)

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar