Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 7 september 2007

Morgonpigg, tampong-snack och en vilsen jycke

Igår blev det till att gå upp tidigt. Det gör inte så mycket när man inte är ensam… :-) Skjutsade Marcus till jobbet. Sen hem och åt lite frukost, läste tidningen etc. Vid halv tio åkte jag hem till mor och far. Där sov förstås hela huset, inte ens hunden kom och mötte mej vid dörren :-) Jag tog med mej Rasmus och åkte igen. En stund senare kom Jocke och hämtade honom, vi ska återigen göra ett försök i Skövde med honom och Fanta, jag hoppas verkligen det lyckas nu! Sååå kul med bebisar!!
Världens go'aste Therése!!!
Sen blev det lunch på stan med Therese (en s.k. ”tampong-träff” när enbart tjejer är inblandade, haha), alltid lika trevligt! Och när det är taco-buffé, man kan ju äta ihjäl sej för mindre…! Mycket snack och mycket skratt som vanligt när man umgås med den tösen :-) Och nivån är inte alltid ovanför Glocalnet, men det är väl därför vi har så skoj!

Sen åkte jag till Maxi och köpte fingervantar. Börjar kännas i framtassarna att det inte är sommar längre, stelt och jävligt :-( Sen hämtade jag ut ett paket också. Alltid lika spännande med såna där avier, men så var det en bok som jag prenumererar på, som de vanligtvis ställer utanför dörren. Besvikelse!!

På eftermiddagen åkte pappa, jag och Elliot iväg på hundkurs. Elliot har blivit lite kär i Dottie där, dom är så söta!! :-) De röjde runt som fasen i lergroparna, skönt att ha en korthårig vovve…! Vi tränade inkallning och Elliot fick hjärnsläpp och stack så fort och så långt han bara kunde, så det blev lite jakt, uuuuusch vad det är retligt!! Eva satte spårlina på honom som ”handbroms”, men då fattade han vinken direkt och kom in så fint så… Jädra hund!! :-)

Sen blev det iväg till träningen. Och igår gick det inte alls :-( Vet inte om jag håller på att bli förkyld, seg som fan, hjärtklappning och yrslig för ingenting. Slog pass så de andra kunde skjuta på mål, knappt ens det funkade. Var skapligt purken när jag gick av planen!!

Hämta Elliot, sen hem och duscha och tjura innan läggdags.

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar