Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 8 september 2007

VGIF-match, Sverige-match och PM’s

Har precis kommit hem från ett regnigt Kungsvalla. Våra kära VGIF-pojkar mötte Kristberg. En jämn match och småbråkigt, perfekt derby! Tyvärr blev det förlust med 0-1, tyvärr inte helt orättvist. Så det var en halv-sur Marcus som gick av planen, känns bra att jag inte är ensam om att vara dålig förlorare :-) Nu står hoppet till våra blågula grabbar ikväll. Senaste mötet var ju helt klart spektakulärt :-)
Fotbolls-huligan!
Sofia, Anna och Tobias
Igår blev det krogen efter mycket om och men. Kom fram till att jag ville lyssna på Peter och Mats. Och dom är ju bara bäst, som vanligt! Hade riktigt kul faktiskt, så det var lyckat!

Idag finns ingen inspiration att skriva för fem öre. Det var det viktigaste som har hänt sen senast i alla fall :-)


Tog en rätt cool bild på vägen hem från Vadstena, tror jag kallar den ”Efter regn kommer solsken” eller något liknande :-)


Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar