Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 22 december 2007

Hjärnsläpp, försäljningsrekord och dan före dan före dopparedan

Kunde absolut inte sova i onsdags natt, höll på att bli galen :-/ Så närmade sej klockan 6-6.30, då var det ju ingen idé att sova, skulle ju ändå upp 8 och gå till sjukan….trodde jag… Gick upp så duktigt och traskade iväg. Gick in för att anmäla mej. När det tog lite lång tid för tanten att hitta mej i burken så började jag ana oråd… När hon kom tillbaka så visste jag redan vad hon skulle säga… Fredag 21/12 kl 9. Detta var Torsdag 20/12 kl 9…. Bara att traska hem igen, fly förbannad!! Hur hjärnsläppt för man bli egentligen???? Det kan hända alla, säger ni, men för mej känns det mest som ett bevis på att det verkligen inte funkar i kontoret. Hem och la mej, fick sova två timmar då i alla fall. Gick upp 12 och åkte och jobbade. Kl 17 kom Sara och Jenny och hämtade mej, Jenny var tvungen att testa waven först, inte helt riskfritt, hihi :-) Sen åkte vi vidare till Rinna och konstgräset där. Var en väldigt seg träning för mej, har kommit på att jag är extremt ”dags-situationsberoende”. Antingen funkar det, annars inte. Denna dag funkade det inte. Men det var skönt att röra på sej, det är det absolut. Kvällens höjdpunkt var i alla fall när Gullberg ramlade och hojtade ”Å nej, jag fick konstgräs i munnen!!” :-) Efter träningen så åkte jag tillbaka till jobbet och körde de sista timmarna av julklappskvällen. En väldigt lönande julklapppskväll, sålde bra mycket mer än samma kväll förra året. det var riktigt kul!

Igår var jag duktigt inställd på hos Ragnhild på sjukhuset klockan nio-noll-noll. Pratade om mina intyg och mitt allmänna mående. Kom fram till att det nog är rätt bra för tillfället. Men som jag varit inne på tidigare så går jag bara och väntar på att nån ska lägga sej i så jag inte får vara kvar på Wallride :-/

Efter sjukhuset så blev det frukost-fika med Micke och sen träna. Första gången på gymmet den här veckan, börjar balla ur :-) Näe men har ju haft lite annat att göra. Funkade bra igår, hade inte tappat i styrka trots min frånvaro :-) Sen iväg till jobbet och fråga vad dom ville ha för mat, hem och upptäcka att försäkringskassan varit duktiga så jag fått ersättning INNAN helgdagarna nu! Trodde jag aldrig!! Var tvungen att slänga in räkningarna och se vad jag fick över. Och jag ska väl överleva denna månad också, om än knapert, men är ju inte van vid annat så :-) Sen iväg till Mc Donald’s och handla mat. Träffade Therese där. Hon frågade om jag ville med ut imorrn, och det kanske kan vara kul. Om hon nu hör av sej… Iväg till jobbet. Slog faktiskt försäljningsrekord igår. Måste vara deras trevliga rara pryo som gör det, hihi :-) Åkte hem till Västa Lund efter jobbet, åt nystekta köttbullar och makaroner, mums!! Satt och tjötade lite med mor, sen hem till mej. Glodde lite på tv, sen var det läggdags.

Vet inte om jag kommer skriva mer innan jul nu, om det kommer hända så mycket i mitt liv :-) Men jag önskar alla trogna läsare, alla allmänt nyfikna själar och alla som bara råkar ramla förbi en riktigt God jul!

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar