Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 26 december 2007

Julen 2007

Då kom julen i år också. Kan väl inte påstå att den bjöd på några större överraskningar. Mat tills det pös genom öronen, vila ut i soffan framför Kalle Anka. Sen var det dags för tomtandet, och jag tog på mask och luva och gick ut och ringde på. Nu fanns det alltså inga barn som trodde på tomten, skulle bara se hur Elliot reagerade. Och det gjorde han… Hahaha, han for runt och skällde och morrade, och det är fasen inte ofta han morrar. Han blev desto gladare när masken kom av och han såg att det var jag, då blev det pusskalas ett tag. Men jag undrar vart hundens luktsinne tog vägen, hihi :-) Så började julklappsutdelningen. och jag måste fasen varit rätt snäll i år också, fick jättefina klappar!

Sen kollade vi på tv och testade spelet som vi fått. Nån slags musikfrågesport som man körde genom dvd’n. Det var rätt så kul! Halv nio skjutsade jag och mamma hem mormor, sen började julafton :-) Blev lite hysteri-dricka för att komma i form :-) Vi sjöng kareoke och hade oss, det var riktigt kul! Halv fem var jag och syrran ute med hunden, passade på att spela lite fotboll och prata med Micke som jobbade. Sen var det välbehövlig natti natti :-) Tycker det var en trevlig julafton och inte alls så jobbig som jag trott!

Igår var det lite segt, låg i soffan och degade. Kollade på den där filmen om råttorna som lagar mat, som jag inte kan stava till :-) Käkade köttfärssås, sen åkte jag och syrran hem till mej, hon skulle på fest till en granne här. Kom på halvvägs att hon inte hade nåt drickbart med sej så jag blev av med mitt förråd, hyggligt :-) Så nu måste man åka till Åland och införskaffa Smirnoff Ice igen :-)

Senare så ville Marcus och några grabbar ha skjuts från Marieberg till Harrys och snäll som jag är så ställer jag upp :-) Körde dit dom, åkte till Mc Donalds och åt och sen hem. Kunde inte sova så jag kollade på en film. Somnade väl vid 4 ungefär.

Nu sitter jag och laddar inför Kristbergs-cupen. Ska bli spännande, är typ 10 år sen jag spelade fotbollscup!

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar