Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 19 december 2007

Veckan som gick, hundkurser och kryssning

Då var man här igen. Hände egentligen inget speciellt i veckan, jobbade tränade. I torsdags hade vi Tomtenatta på jobbet, öppet till 22. Kändes väl sådär nödvändigt då det var Lucia och så samma dag, inte många som har tid att gå på stan då. Kan ju hoppas denna torsdag blir bättre, Julklappskväll. Många tar något av sista chansen. Sen var det träning i Rinna i torsdags också, på konstgräs. Det var riktigt kul! Fast långt ifrån som riktigt gräs givetvis, men det får duga! Ovant att snöra på sej fotbollsskor igen.

I helgen var det hundkurser igen, först en promenad i Motala och sen Småhundsgruppen i ridhuset. Var bättre förberedd denna gång, men regnställ :) men Elliot gillar inte ridhuset, han lever sitt eget liv där, vill inte lyda alls :-( Känns lite löjligt när jag vet att han är så duktig annars.

I söndags var det träning i Sporthallen i Vadstena. ”Små tjejerna” börjar komma in bra i gruppen nu, det är kul, vi har så roligt!! Väntar bara på tränare nu…

I måndags åkte far och jag på årets sista kryssning. Har blivit väldigt många i år, känner jag. Men denna var riktigt kul, en av dom roligaste faktiskt! Janne Karlsson trubadurade vilket alltid är succé och sen Janne Krantz och Robban Damberg dagen efter. En riktigt lyckad kryss sånär som grym bakfylla eller vad det var dagen efter :-/

Är fortfarande rätt så mör i kroppen så det blir ingen träning idag, inget kul när det inte går bra så kan lika gärna strunta i det då.

Igår ringde syrran och sa att hon kommer hem över jul, då var man inte klar med julklapparna då, som man trodde… :-) Men jobbar ju i en klädaffär så det ska väl inte vara så svårt…

Nähe, dags att göra sej i ordning för jobb.

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar