Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 10 oktober 2007

Trötter, arbetsträning och stuvade makaroner

I måndags borde jag inte gått ur sängen överhuvudtaget, var så trött efter helgen!! Men men, studsa upp med god min och åka och träna. Sen åkte jag och handlade lite. Framåt kvällen var det möte med fotbollslaget, vi skulle diskutera vintern, med träningar och så. Vi bokade in tre träningstillfällen… Kändes väl lite sådär men man får väl köra på egen hand. Jag föreslog träning på grus men det röstades ner totalt. Kändes lite halv-seriöst. Liksom vi är ett fotbollslag och det kommer en period varje år då man inte kan spela på gräs, det är ju liksom ingen överraskning. Och är då sporthallen uppbokad så får man väl göra det bästa av det om man vill spela fotboll! Men icke… Jaja vi får väl se hur det blir, ska ju få ny tränare och allt, spännande!

Efter mötet så åkte jag till Marcus och sov där.

Åkte hem på morgonkvisten när han åkte till jobbet, läste tidningen och så, sen åkte jag och tränade, hurtigt va :-) Sen hem och hänga upp kläderna och så ner till stan för att träffa Therese. Tog lunch på kinesrestaurangen, mixat friterat (räkor, kyckling, fläskkött) med ris och sötsur sås. Skitgott men det var den träningen det, hihihi. Hade lite ärenden på stan sen, köpa hårsnoddar t.e.x. De från GeKås går ju bara sönder!! Sen hem till mor och far. Åt och så. Sen hem och glodde på film innan läggdags.

Även denna dag började med träning, kors då :-) Skönt att börja dagen med ett svettpass och en dusch faktiskt! Sen skulle jag på möte på Wallride, där jag ska arbetsträna. Tre timmar om dagen, tre dagar i veckan kom vi fram till att börja med, kan nog vara lagom! Och jag börjar på fredag. Det känns bra, trivs jättebra med Pernilla och Jennifer och så. Sen återstår väl att se vad jag kan om skejting :-) Huvudsaken är ju att komma ut och så.

När jag kom hem såg jag att Lyckan hade stuvade makaroner med köttbullar som Dagens så en sån bidde det, mums mums! :-)

Jädra skit-psyk som inte kan skicka nytt läkarintyg då, blev ju lovad det i fredags och det gamla gick ut i söndags!! Börjar bli nervös, strul med f-kassan och pengar behöver jag INTE just nu….

Var trött när jag kom hem så jag tog täcke, kudde och la mej i soffan framför en film. Somnade rätt gott :-) Och drömde nåt lustigt, vet i fasen hur jag fick till det! Längesen nu jag drömde så pass.

Nu ska jag strax se Grey’s anatomy på tv.

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar