Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 6 oktober 2007

Vadstena-kväll, inomhusträning och nattvak

GRATTIS på 1-årsdagen, min älskade lille Robban!!!!! *love*

I fredags var det jobb och träning, sen bar det av till Lorina. Eftersom jag förtillfället både har taskiga nerver och taskigt med pengar så lät jag spriten vara och tog bilen. Hade kul hos Lorina, sjöng kareoke och hade oss :-) Sen blev det Vadstena-kvällen i Parken! Träffade Therese och Hanna där, umgicks med dom hela kvällen, hade riktigt skoj! Dans var det inte tal om. Tog vanliga svängen med Therese och sen två tryckare. Dansar inte i vanliga fall och nu gick det ju inte ens att vända sej på dansgolvet. Men vi hade trevligt! När det var slut framåt småtimmarna så skjutsade jag hem Lorina och gänget, och på vägen hem till sängen fick jag sms. Mitt kära ex och co var hungriga och undrade när Med eller Utan (flängt namn på ett café men UNDERBARA baguetter!!) stängde. Sen till nästa problem, de satt i Vadstena och var hungriga… Jag var på mitt snälla humör så jag erbjöd mej att hämta grabbarna. Trodde det skulle vara jobbigare att träffa Marcus än vad det var, skönt det! In och handla mat och hämta upp syrran, sen tillbaka till Vadstena igen. En vansinnigt kul grej; jag hade 4 grabbar i 20-årsåldern i bilen, syrran och Arvingarna på stereon. Så kommer ”Eloise”, det blir helt tyst ett ögonblick, sen skrålar allihopa! Väldigt manligt! *asg* Släppte av sångfåglarna, körde hem syrran och fick krypa ner under mitt täcke ungefär vid 5-tiden på morgonen.

I lördags var det träning, jisses vad kul!! Hade saknat fotbollen jättemycket!! Vi var inte många men kul hade vi! Sen blev det racerfart hem för att duscha, så kom Sara och syrran och vi åkte och hämtade Dennis, och sen in till Vadstena. VGIF hade 100 års-jubileumsfest. En ganska trist tillställning. Det var vi i damlaget, två herrlagsspelare, några ledare, styrelsemedlemmar samt gamla dammiga VGIF’are som knappt höll ihop. Men vi gjorde vad vi kunde av situationen och dansade och hade oss :-) Framåt 24 bar det av hemåt. Köpte en baguette och åkte sen hem till sängen.

I söndags var jag skittrött, gjorde inte ett dugg, bara slappade hela dagen. Hade svårt att sova på kvällen sen, klockan blev 6 innan jag somnade :-( Upp till jobbet och sen till träningen. Idag har det också varit segt, bara slappat och tränat. Än så länge har träningen funkat riktigt bra denna vecka, riktigt kul!

Har kommit in i en sömnlös period igen, jävla skit! Tänker väldigt mycket. På Marcus, på framtiden, julen etc. Känns så jädra retligt, för bara några veckor sen citerade jag en massa kärlekslåtar under min ”Tänkvärt”-flik här och var sååå lycklig! Musik säger mer än talade ord så även nu citerar jag låtar, men nu handlar de om olycklig kärlek i stället. Förbannade skit!! :-( Likaså i natt sitter jag uppe, klockan är snart 3. Går i vågor det där, jag hoppas det blir bättre snart!!

Ska väl försöka knoppa i alla fall.

Gonatt/Gomorron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar