Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 29 oktober 2007

Alone again

Jaha, vad säger man, hur börjar man….

Det var för bra för att vara sant. Är ensam igen efter 56 dagars total lycka. Tyckte jag var lite värd att få må bra, men nån däruppe verkar hata mej nåt så in i helvete.

Kommer nog alltid att älska dej grabben, kan bara önska att du också hittar nån att älska, det är du värd!!

Det var allt för idag, orkar inte skriva mer. Men så är det i alla fall.

Ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar