Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 11 september 2009

Kass mage på hotellet…

Romantiskt värre, men ärlig ska man vara, det har mamma lärt mej…! Sitter på en toalett på ett hotellrum i Göteborg och skulle inte bli förvånad om tarmar och hela kittet spolas ner sen… Har precis varit och ätit 3-rätters och det var absolut inte fel alls! Nån liten typ toast med brie och sånt till förrätt, pannbiff med stekt potatis, brunsås och lingon, och sen kladdkaka med glass. Det var jättegott, men pannbiffen måste varit gjord på huggorm eller överkörd bäver eller nåt…! Har det fint här nere annars, men konstaterade att det inte var nån höjdare att köra bil i centrala Göteborg kl 15.30 en fredag… Nu ska vi sova, så får vi se vad vi hittar på imorrn! Får nog bli att sova på mage i alla fall, känns som jag fått skavsår…!

1 kommentar:

  1. men lilla du då!? hoppas du kryar på dig!!
    Kram Marie med flock!

    SvaraRadera