Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 21 juli 2007

Händer ingenting…

Har inte skrivit på ett tag, men det händer inte så mycket. Inte så intressant att läsa om hur jag går upp, äter och sover liksom…

Den här veckan började träningen. Riktigt kul att vara igång igen, har saknat det!! Trodde aldrig i min vildaste fantasi att JAG skulle BE om ett rejält fys-pass, om att bara få springa skiten ur mej etc. Men jädrar i min lilla låda…!! Känns så skönt att röra på sej och riktigt få ta ut sej! I torsdags var vi 6 stycken som tränade så då blev det massor skott-träning. Jag har spelat fotboll i snart 11 år sammanlagt, men i torsdags fick jag för första gången höra att jag hade ett ”riktigt bra tillslag”!! *Tack Karin, det räddade min dag!! ;-) ) Har aldrig någonsin kunna skjuta, men kanske börjar få in snitsen på äldre dar… Någon frisparksläggare blir jag aldrig, men skoj att kunna få upp bollen högre än rabarber-höjd i alla fall.

I onsdags spelade Peter och Mats på Bolaget. Musiken var som vanligt helt suverän, men det var inte riktigt min ålders-kategori där… En pappa till en av syrrans kompisar tjatade i säkert en timme om att syrran jobbar på Burger King, och det var ju liksom ingen nyhet direkt… *suck* Undra om jag med blir sådär skit-trälig när jag blir full?? Drog till Harry’s efter ett tag, där ett Vadstena-band med söta småpojkar spelade, var duktigt röj på dom också!!

I torsdags var det rätt jobbigt igen, men det blir la så ibland. Annars är jag mest så förbaskat trött, är la medicinen, antar jag. Ska bli skönt att få träffa Ragnhild igen!

Idag var jag och mamma och hälsade på mormor. Hon var riktigt vettig att prata med idag, det var roligt!

Så åkte vi hem och grillade.

Imorrn eller på måndag räknar Jenny med att Tosca och Rasmus’ bebisar ska komma, är såååå spännande!!!!

Haderajan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar