Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 8 juli 2007

Mycket Casanovas nu :-)

Har fått en ordentlig dos av grabbarna i helgen, och mer blir det! :-) I fredags var dom här i Motala, på Harry’s. Gick dit med Ramona och co och det var riktigt skoj!! Skapligt drag på’t! Så kom moder med arbetskamrater och vi röjde :-) Hoppade och studsade, redigt kaloriförbrännande det där :-)

Så hann man inte mer än hem och lägga sej så var det dags att gå upp och åka till Vadstena och Sommar-Knäppen. Då var det lite underhållning på Torget av just de lokala stoltheterna Casanovas :-) Hade Elliot med mej då, vad han tyckte vet jag inte riktigt, han somnade! Och så blev han kallad ”rådjur eller vad det är” av Henrik Setson, var ju skithyggligt :-)

Sen var vi i fotbollslaget funktionärer för SM i pannafotboll. När jag hörde om det först så undrade jag vad i hela världen det var frågan om, men det var riktigt häftigt faktiskt! Pannafotboll går till så att man spelar en mot en på en liten plan, så ska man göra mål. Flest efter 3 minuter eller först till 5 mål. Slår man en tunnel på sin motståndare så vinner man automatiskt med 5-0. Skapligt tekniska grabbar som lirade!! Synd att vädret var skit, bara regnade och regnade.

Sen åkte jag hem och glodde på en halv-sjuk gammal film; Huset som Gud glömde. Grisade till en stund i soffan, så bra var den… Sen var jag hos Lorina en stund, skjutsade henne till stan. Sen hade jag lovat att hämta Sara och Anna i Vadstena så vid halv två bar det av dit.

Idag har jag gjort lite ärenden. Var på Apoteket, såg i sista stund att en medicin var på väg att ta slut. Och så handlade jag lite. Ska packa snart, imorrn bär det av på kryssning igen med Lorina, Tina och Malin. Det kan nog bli livat!!

Jag tycker jag trivs med att vara ensam men fan vet om jag inte nånstans börjar sakna nån. Har börjat spana som fan :-)   En parentes bara, vad retligt det är att spana in en riktig godisbit och sen få reda på att han precis fyllt 20 år… :-/ Näe, jag har min kära sambo Elliot, det får räcka tills vidare! :-)

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar