Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 13 juli 2007

Hus-vakt

När övriga familjen drar på semester så får Sandra vara hus-vakt. Jisses vad jag ska ha det gött ihop med mina djur dessa dagar!!! Hoppas vädret håller i sej så man kan sola!

Ska försöka summera vad som hänt sen sist:
I onsdags var det Nostalgi-kväll i Vadstena. Vad folk det var!! Alldeles för mycket för lilla sandra, men det gick bra! Hade lilla vovven med mej som höll ställningarna :) Casanovas spelade, var väl tredje gången jag såg dom på en vecka… Men men, så blir det ibland! :-) Väntar fortfarande på att Lorina ska skicka kort till mej så jag kan lägga ut här, men så drar hon till sin hälft i Örebro istället, så det lär dröja ytterligare :-) Hur som helst så var det riktigt trevligt i Vadstena. Träffade Anna, Jonny och barnen, kul att tjöta med dom ett tag, längesen!! (Men Anna, slarva inte bort mejl som jag jobbat en halv dag med…!! ;-) )

Pontus & Stefan Daniel, Henrik & Stefan    Wilma & Lorina
 

Elliot sitter tryggt Hela gänget!
 
(Tusen tack för bilderna och för en trevlig kväll, Lorina!!)

Sen blev det pizza på Napoli med Lorina, Pernilla och Jennifer. Längesen jag åt där, hade glömt hur gott det var! Blev väl iofs inte mycket äta av, för som vi pratade och som vi skrattade…!!

Igår var det filmkväll hemma hos dom. Vi kollade på ”Heartbreak hotell”, helt suverän film!! Undra hur många 40-taggare som känner igen sej… :-) Så gick vi ner till deras affär och kollade läget lite. Skulle behöva nya skor men typ 800 är inget jag ger för ett par pjucks just nu… Får dras med mina gamla underbara ingådda (heter det så???) gympaskor ett tag till :-)

Idag körde jag mor och far till bussen vid 11. Åkte hem och hämtade lite pinaler och passade på att ta med lite tvätt också. är inne på andra maskinen nu, gött med lite rena kläder igen, det är man inte bortskämd med :-)

Ikväll är det Diggiloo i Vadstena. Brukar vara lite folkfest, kanske tar med mej jycken och åker in och glor på’t lite. Vädret är ju i alla fall jättefint! Jaja, vi får se!

Bara måste visa en bild som jag fick av Maria; det är Donna och hennes några dagar gamla valp. Kan man smälta eller???

Lycka till med sötnosen, Maria!!

Nu ska jag fortsätta vakta hus :-)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar