Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 4 juli 2007

Rasmus på parning!

Då har man varit hos Gitte och Jocke (S*Hajogis) i Skövde! Rasmus ska bli pappa igen, är det meningen. Tyvärr verkade inte Fanta så intresserad, men vi får hoppas att hon kommer på bättre tankar! :-) Det kom lite plötsligt, vi har gått och väntar i säkert 2 veckor på att hon ska börja löpa, så ringde Gitte 22.30 igår och var helt förtvivlad. NU passar det minsann damen, två dagar innan husse och matte åker på semester..!! Så det blev snabba bud, i morse kl 10 satt jag och Rasmus i bilen. Kan ju hoppas att dom finner varandra till slut!



Sen vet jag inte hur mycket mer jag kan skriva eftersom jag vet att kära mor lusläser denna dagbok, och det blir så mycket frågor :-) Svängde hur som helst förbi Jönköping på vägen hem… *Och tjata nu inte, jag säger inget ändå!!*

Sen blev det Mc Donalds för andra gången idag. var hungrig när jag vaknade så jag hängde på låset kl 9 imorse innan jag åkte till Skövde.

Nu är jag jättetrött så nu återstår bara duschen och sängen! Gonatt min älskade Rasmus-pojke, puss på nosen!

Tuudeloo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar