Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 14 juni 2007

Aningen labil

Igår var jag, Lorina, Malin och lilla Wilma i Örebro. Vi gjorde Max och Ikea i Marieberg och sen innerstan i Örebro. Sen hem och åka till Willys med John.  Och så hem och lyssna på nya skivan, riktigt bra!! :-) Janne och Robban kan dom…!

Sen ballade väl kvällen ur lite. Slutade på akuten, dyngfull och med skurna armar och ben. Inte så bright kanske.

Nu ska jag snart på hundkurs.

Orkar inte skiva så mycket idag, blir mer en annan gång. Nu vet ni hur jag haft det de senaste timmarna i alla fall.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar