Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 11 juni 2007

Årets första dopp

Då har man badat för första gången i år. Var i Pariserviken med Nina och John. Fasen vet om det inte var första gången på två år, kan inte minnas att jag var i förra året heller. Och jag trodde faktiskt att det skulle vara kallare…! Efter några timmars stekande i solen var det riktigt gött med ett dopp.

Annars blir det lugnt ikväll. Lorina tyckte jag skulle följa med till Måndagsklubben, men orkar inte. Blir så jädra trött, räcker med en aktivitet om dagen. Erbjöd mej att hämta henne ikväll istället :)

Och så ska Rasse-mannen bli pappa igen, så kul!!!! Hoppas på många ulliga gulliga små dunbollar i slutet av juli! Såg en bild på Chinook, från hans första kull, det syntes verkligen att det var far och son…!

Så har Janne och Robbans skiva släppts, undra om jag var först att beställa… :) Näe, pappa var garanterat före…! Känns jättekul eftersom han har en historia med på skivan! :) Ska bli kul att höra den, de är ju helt fantastiska de där två!

Ska se om jag hittar något ätbart nu.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar