Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 21 juni 2007

Sömn-förbud

Jag brukar inte ha några problem med att hålla mej vaken, men bara för att jag nu inte får sova så skulle jag kunna somna stående… Klockan är 5.07 och jag kör coca cola-marathon såhär på morgonkvisten. Anledningen till att jag inte får sova är att jag ska in till US och göra nån slags sömn-EEG. Meningen är att jag ska slockna där, så ska de kolla om nåt händer bland sågspånen.

Idag har Lorina, jag och Felix gjort stan. Sen hämtade vi Martin från tåget och så åkte vi hem och hade lite grillfest. Riktigt trevligt! Var väl hemma runt 23.30, gick upp till grannarna och glodde lite på tv.

Jag återkommer senare under dagen! Tack John och Micke för ni sällskapade mej i mitt natt-vak!!

Uppdatering
Då har en väldigt seg dag gått, ska bli skönt att få krypa ner!! Kom in till neurologen i morse och fick komma in på ett rum och få en massa elektroder kopplade på skallen. Så fick jag ÄNTLIGEN sova. Somnade på stört. Men jag fick bara sova i 20 minuter!! Först vara sömnlös en dag plus en natt, och så när man somnar så blir man väckt 20 minuter senare. Var ju vimmelkantig så jag mådde illa!! Men en macka och mineralvatten gjorde väl ‘en någotsånär till människa igen, så på hemvägen gjorde far och jag Biltema. Sen hemma fick jag sova ett par timmar innan det var dags att träffa Ragnhild på psyk. Sista mötet innan semestern.

Så åkte jag hem en sväng innan det var dags för hundkursen. Idag gick vi på stan i Vadstena, måste sett ganska kul ut! Men det var roligt! :-) Men jag blir hysterisk på min hund, ska jag ha honom att gå igenom en tunnel så tvärvägrar han, men om han jagar en mops-hona som sätter in i samma tunnel så följer han efter som ingenting!! *grrr* Fick reda på att daglägret med hunden blir inställt, bara jag och Elliot anmälda. Jädra skit, hade ju sett fram mot det där!!

Sen åkte jag och tittade på fotbollsträningen. Idag var de inte många, sex stycken som spelade fotbollstennis. Det både såg roligt ut och lät roligt! Vilket gäng man hamnat i :-) Nu är det sommar-uppehåll i några veckor!

Sådär, det var dagen före midsommarafton det! Har inte planerat nåt inför imorrn så det blir spännande! Nu ska jag i alla fall ut med hunden och sen inta ryggläge!

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar