Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 6 oktober 2011

Redigera bilder och SM-GUUUUUULD!!!!!!!!

Jag blev så inne i mina semesterbilder här, har redigerat och haft mig nästan hela kvällen, men ändå är det mycket, mycket kvar!
En trevlig fika blev det hos Marie i eftermiddags, världsproblem är helt klart till för att lösas! :)

Sen har jag såklart suttit vid datorn. Både pysslat med bilderna som sagt men ikväll fick den även agera tv. Köpte andra och avgörande SM- finalen mellan Indianerna och Piraterna från Canal+. 59:-, som hittat!! :) Och vilken jädra match.... Jag var säker på att Piraterna skulle få pisk när inga fler än Jonas Davidsson och Greg Hancock körde i alla fall skapligt och det kändes som Indiarnerna tog 5-1:a på 5-1:a. Men inför heat 14 kändes det plötsligt lovande igen! Ovan nämnda Hancock och Davidsson skulle köra. 5-1 till Piraterna och guldet tillhörde Motala, 4-2 och det blev lika och avgörande heat. Och visst kan man lita på killarna när det väl gäller....
Bild lånad från Piraternas hemsida!
Det var jubel och glädje jädrar i berget här, tur att vi inte har grannar alltför nära! :) SÅ JÄVLA GÖTT!!!!!!! Hörde rykten om att det på flera håll i stan lät ungefär som det var nyårsafton :) Och Greg fick sitt femte guld; mästare i danska, tjeckiska, polska och nu då även svenska ligan, samt individuella guldet i GP-serien, en redig herre av krut det där!! Tror jag behövde det här mitt i allt, hoppas man kan leva på det ett litet tag i alla fall! Tills räkningarna börjar ramla in i alla fall...

1 kommentar: