Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 29 september 2010

Så sant som det är sagt...

Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå
men det kan va' svårt att tro när man inte ser den
Och det sägs att efter regnet kommer solen fram igen
men det hjälper sällan dem som har blitt våta


Nu är jag på gång med mina bilder. Det var några stycken, 430 för att vara exakt. Inklusive några videoklipp. Så fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. Kom hit å fika snart, ta med din dator oxå så man kan få se lite fina bilder!! Kraaam

    SvaraRadera