Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 20 september 2010

Strax bär det av...!

Inte många timmar kvar nu. Och *peppar peppar* så tror jag att jag har hyffsad koll på allt. I alla fall enligt packningslistan, sen kanske det är något viktigt som inte står med på den... Men börjar jag tänka efter så kommer jag ju på 20 "viktiga" grejer...
Sen upptäckte far vid olje-kollen att glykolen var slut i bilen. Så det blev att fara runt genom halva stan och leta efter sånt och lika fasen slutade det med att vi/Fredrik fick blanda och balta. Blir spännande att se vad han hällt i... :) Annars så är däcken pumpade och tanken full så förhoppningsvis ska vi komma upp till Arlanda :)
Även handlat lite färdkost. Såg rätt kul ut på ÖB; energidricka som om vi aldrig någonsin tänkt sova mer... :) Näe riktigt så illa var det inte, men det var väl ungefär 8 burkar. 4 var, 2 på vägen dit och 2 på vägen hem. Är ju inga behagliga tider direkt som det blir att åka bil, i natt nu mellan 2 och 5 ungefär och nästa vecka på tisdag mellan 23 och 3. Ungefär. Men däremellan hoppas jag på några händelserika men förhoppningsvis avkopplande dagar i solen :)

Annars så har jag mest roats av kaoset efter gårdagens val :) Jag tycker det är ganska underhållande, hela internet exploderar. Blir väldigt spännande att se hur de re'r ut det här...!

Sen så blev det även lite krångel och stress mitt i allt packande. Det visade sig att det blivit en miss när jag skaffade Robban så det blev aldrig att ägarbytet registrerades hos Sverak. Så jag har alltså en snart 4-årig katt som inte är min :) Visar ju även vilken koll det är i katt-världen, han är ju ändå utställd ett antal gånger och i och med att mitt namn stod på anmälan så har jag stått som ägare i katalogen. Kan man alltså ta random katt med sig på utställning och "officiellt" vara dess ägare?? Så det har varit en hel del mailande och telefonsamtal, även en del snigelpost-skrivande idag, men förhoppningsvis så löser det sig!

Sen blev det fika med Pernilla och Jennifher. Behövde andas lite bland resväskorna. Mycket underhållande som vanligt! :)

Näe om man skulle försöka sova en stund innan det är dags att sätta sig i bilen.
Får passa på att önska lillasyster-yster GRATTIS på födelsedagen också!! ♥ Fast du är mycket mindre och omognare än vad jag var när jag var 23, jag var ju skitvuxen då...! ;) USCH vad tiden går!

Jaja, höres om en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar