Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 18 oktober 2009

Lugn helg, pannkakor,halv-hektisk vecka och antibiotika-mums!

"Vem kan slå Filip och Fredrik" på tv och magen full med pannkakor. En helt okej söndagkväll, måste jag säga! Det har varit en lugn helg, Fredrik har ju inte riktigt varit på topp och jag har varit för lat för att åka och träna *skärpning!!*. Igår satt vi och kollade på tv mest hela dagen, idag har vi varit och handlat, åkt med panten och plockat lite här hemma. Och sen har jag gjort pannkakor nu på kvällen. Börjar får lite snits på det där nu, bara man får svära och leva lite i början så 
Sen så har jag pillat lite med hemsidan. Har fått in en helcool vädertjänst som är vassare än den förra jag hade. Denna visar vädret i 3 dagar framöver, vindhastighet, solupp och -nedgång. Tycker den var fin! Och sen har jag lagt in datum och namnsdag på sidan. Jag fick hålla på ett tag innan det blev som jag ville, men tillslut blev det skapligt i alla fall! Kul att fixa och trixa lite, nu återstår bara att se om det funkar…
Annars är det lugnt. Har lite att göra veckan som kommer så det var tur att praktiken inte början förrän veckan efter. Imorrn har jag två massagebehandlingar, sen ska jag träffa läkare på psyk, bilen ska lämnas in på tisdag morgon för byte av avgasrör. Skönt att slippa åka omkring som en traktor! På onsdag är det ljusparty hos en kompis, på torsdag fyller Elliot och Hedwig, sen skulle jag på något möte på kvällen.  Sen ska man försöka klämma in lite träning däremellan också. Sen måste jag ringa runt lite för att fixa inför praktiken så det inte blir strul med pengar och sånt. Det har ju en tendens att köra ihop sej… Men men, skönt med lite att pyssla med! Sen har vi ju Hedwigs svans att bråka med. Lite bättre har det nog blivit, men ibland får hon för sej att rycka bort kompresserna och i värsta fall åker lite hud med så det blöder igen. Men det verkar ju gå åt rätt håll i alla fall! Och antibiotikan var en riktigt hit, hon sörplar i sej den så glatt och blir lite besviken varje gång när det är slut. Bäng-katt…!!
Ska fortsätta glo på tv nu, sen vill jag minnas att vi fick med oss en påse godis hem från affären…

1 kommentar:

  1. Hej!! hoppas lilla Hedwig kryar på sig snart, vet ju hur illa det är med sår på svansen….
    Kram Marie

    SvaraRadera