Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 6 oktober 2009

Vanlig dag, försöker få tag i LSS och sen dans ikväll

Igår var det vanlig dag. Gick upp alltför sent, sen var vi på verkstan med bilen för att kolla vad de skulle laga. Så nu letar pappa avgassystem för fullt!  Sen åkte jag och tränade. Sen blev det en sväng till Ica maxi, hem och göra varma mackor, kolla på tv och lägga sej. Spännande dag! 
Nu sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa. Har sökt min kontakt på LSS, men han var inte inne så jag bad honom ringa upp. Jag HATAR verkligen telefonsvarare!! Det var lite dumt, för jag har lite jag skulle behöva göra. Bl.a. gå ner till stan och lägga på mitt sjukintyg till försäkringskassan och ta ut pengar, ikväll åker Marie och jag till Örebro för att dansa till Casanovas. Himla längesen jag var ute nu, se om jag minns hur man gör!  En runda i Råssnäs hade inte skadat heller, men nu får jag väl förhoppningsvis motion ikväll så jag får min dagsdos. Imorrn blir det ingen träning heller för då ska jag och syrran till Ullared. Vet inget direkt som jag behöver ha. Nya jeans kanske, de jag köpte senast har vuxit ifrån mej… Det blir skönt att bara slö-gå därnere och inte behöva leta efter något. Är väl iofs då det kan bli som dyrast…  Så kl 5 åker vi härifrån, får se hur mycket sova det blir i natt…
Jaa det var väl det tills vidare…!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar