Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 28 oktober 2009

Trivs bland leksakerna, stumma ben, lite hemlighetsfull, nyfikna ”bekanta” och lite glädje på slutet

Uppdatera lite.
Dagarna rullar på, och det är så kul på praktiken!! Är där lite för kort tid bara, så snart blir det förhoppningsvis mera än 50%. Fast det är jobbigt för benen. Knepigt, annars sprang man i alla fall ett par mil i veckan, även om det varit dåligt på senaste, men att stå och gå på butiksgolvet i 4 timmar… Man blir så stum i benen så det finns inte!! För man står ju aldrig stilla, det finns hela tiden någonting att pilla med, det tar aldrig slut! Och det är ju skönt på sätt och vis, man får ju verkligen saker uträttade! Så det blir alla gånger riktigt bra veckor! Men törs ju knappt tänka på jul-ruschen, om det är full rulle nu…!
Annars händer det inte så jättemycket. Eller jaa….beror ju på hur man ser det förstås Imorrn ska vi förhoppningsvis på en grej som känns rätt spännande! Sen att man får gå upp tidigt, men sova får man väl göra nån annan gång  Än så länge är våra planer hemliga, men det är kul att hålla folk lite på halster! Fast på gott och ont… Folk är så jädra nyfikna!! Och visst får man absolut vara det, det är även jag, men…..hur ska jag säga….jag inser när jag har med saken att göra och när jag inte riktigt har det. Folk kommer fram som skållade troll ur sina gömmor så fort man skriver något lite udda på typ msn. Om man i princip ALDRIG pratar annars, varför ska man helt plötsligt avslöja en massa snaskigt bara rakt uppochner???  Och i regel är det ju inget som betyder något för folk som inte känner mej ändå, har jag typ fått en praktikplats eller en av katterna har blivit pappa så blir reaktionerna i regel typ "Ehh…jaha… Så kul då… Var det bara det?? Men jag kan väl lugna mina "riktiga" vänner; ni behöver inte känna er träffade, klart ni får vara nyfikna! Ofta vet ju ni om saker redan innan jag hinner få ut det på msn. De jag syftar på i första hand kommer säkerligen inte att läsa detta, för de vet nog knappt om att jag bloggar. Möjligtvis att de vet att jag har en hemsida där jag "mest berättar om mina djur", typ… Men men, ni känner mej, man mår bra av att få spy ur sej lite ibland!! 
Nähe, bädda ner sej då. Upp tidigt imorrn, kl 8 ringer klockan. Sen kl 14 börjar jag jobba, går till 18. Imorrn är det nån slags "Köp-fest" i stan, så det är öppet till 22 i stan. Och stackars Fredrik får jobba precis hela långa dagen, stackaren…!!  Hans chef vet precis när man ska lägga in en halsfluss  Näe fan, det är synd om dom, hela jäkla familjen är däckade i skiten!!
Och Marie… Vad glad jag är för din och din familjs skull!!!  Ännu mera nu när jag fått grunna lite på det du sagt! Håller alla tummar för att det håller i sej!! 

1 kommentar:

  1. Tack!! Det känns super, håller alla tummar att det håller i sig! Kram å tack igen!!

    SvaraRadera