Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 31 oktober 2009

Lördagkväll med hemmagjord pizza

Mätt och belåten och kollar på "Bumbibjörnarna", kan en lördagkväll bli bättre??? Knappast! 
Idag sov jag länge, var nog rätt trött efter en hel vecka i arbete. Gjorde inget speciellt, Fredrik kom hem kl 15. Han hade varit och handlat, och kom hem med det mesta utom det han gick för att handla… Kattmat!! Tur att vi har så det räcker över helgen i alla fall! 
Sen gjorde vi pizza. Himla gott, men mättande som bara den! Det blir en del över, till katternas förtjusning  Ser det inte mumsigt ut!:
Pizza!
Nu blir det ett glas vin och sen "Dansbandskampen". Får se vad det är för spektakel med idag, förra veckan var det ju ingen höjdare direkt. Casanovas sopar marken med dem alla, garanterat!! 
Jaa som vanligt, en händelserik dag…!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar