Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 23 april 2009

Dagen D…

Då var man redo. Eller så redo man kan bli i alla fall. Visst ja, jag skulle tanka också. Packa ner en handduk. Lägga ner tandkräm. Hundens matskålar. Jaja… Jag är SNART redo då…

Vaknade imorse och en enda sak snurrade i skallen: Hyalyronsyra… Har ingen aning om varför, har inte tänkt på det innan. Men se, det kanske fastnar saker utan att man tänker på det. Hyalyronsyra är för övrigt var ledvätskan betår av. Plus plasma. Det här ska nog gå bra, hoppas jag! Min största skräck är att frågorna ska vara konstigt uppbyggda så att jag inte förstår Att svaret är skitenkelt men att frågan är ställd på ett sånt sätt att jag inte fattar. För annars känns det som jag har skaplig koll på läget i alla fall.

Ska väl ta tag i resten så jag kan åka sen. Nästa inlägg kommer från Ekerö. Hoppas mitt boende är bra, allt blir så mycket lättare då! Håll tummarna för mej nu…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar