Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 22 april 2009

Roar mej med lite löjliga listor… :-)

Jag måste erkänna att jag tycker sånt här är lite skoj…

Ditt namn? – Sandra Maria Andersson
Födelseår? – 1984
Hur lång är du? – 156 cm
Spelar du något instrument? – Det jag får tag på. Keyboarden går varm hemma, älskar den!!
Dina första tankar när du vaknar? - "Jävla katt, sluta slicka på mina ögonfransar!!"
Vart befinner du dig just nu? – Hemma i soffan
Biter du på naglarna? – Njaa, kanske ibland
Vad har du för färg på kalsongerna/trosorna?Grå med lila blommor
Har du några husdjur? – Tre Ragdoll, en Sphynx och en Cihuahua
Är du singel? – Sambo, förlovad
Vem är snyggast? – Fredrik såklart!
Vem vet mest om dig? – Hmm, det är nog Fredrik. Anna G ligger inne med rätt mycket information om mej också :-)
Vad vill du ha just nu? – Godkänd hundmassage-tenta, sol och värme och pengar
Rädd för? – Sprutor, vatten, att nåt ska hända mina nära och kära, att bli lämnad ensam
McDonalds eller Burgerking? Mc Donalds. Även om baguetterna på BK klart går ner
Sjunger du? – Typ jämt
Vill du gifta dig? – Bara Fredrik frågar så…
Kommer du överens med dina föräldrar? – Ja, det tycker jag
Din hårfärg? – Blonderat med utväxt…
Skor du hade på dig idag? – Idag har det varit strumplästen för hela slanten
Vad sover du i? – Nattlinne eller pyjamas
Kläder du har på dig idag? – Jeans, t-shirt, underkläder
Favoritårstid? Sommar, helt klart
Favoritmat och dryck? – Tacos, Fredriks wok, pasta i de flesta former
Hur svarar du i telefonen hemma? – "Sandra" eller bara "aa??"
Hur svarar du i mobilen? - Typ samma…
Sov du ensam inatt? – Det hoppas jag inte
Vad gjorde du kl 08 imorse? – Sov. Var möjligtvis på toaletten
Vad var det senaste någon sa till dig?"Ha det bra och lycka till nu!"
Godaste glassmaken? – Nougat och melon
Drömmer du mardrömmar? – Ganska ofta
Favoritklädsel? – Mysbyxor, t-hirt
Hur många kuddar sover du med? Två stycken, om jag inte lyckas sno en till från Fredrik
Längtar du mest efter just nu? Att få åka iväg på min kurs så jag kan komma hem snart…
Vad luktar det nu om du sniffar lite? – Svettig sphynx
Saknar du någon just nu? – Fredrik får gärna komma hem snart…
Snus eller cigaretter? – Cigaretter i så fall
Längtar du till din nästa födelsedag? – Näe den får gärna dröja, är gammal nog som det är…
Är du blyg? – Jupp, men döljer det genom att ständigt spela apa
Tycker folk du är snygg? – Kanske det, vem vet :-)
Har du använt någon hårprodukt idag? – Borste och snodd??
Vad har du för planer till helgen? Åka till Stockholm och gå Steg 2 på min väg till diplomerad hundmassör
Hur är det? Tjaa, skapligt, tackar som frågar!

Sen tyckte jag faktiskt att den här var lite söt…. (Jag har helt klart för mycket fritid…!)

DU OCH DIN PARTNER:

Vad heter ni:
Sandra och Fredrik
Hur träffades ni: I butiken när min mobiltelefon fick för sej att tvärdö

Hur länge har ni varit tillsammans: 1 år, 1 månad och 5 dagar
Bor ni ihop: Ja
Har ni barn: Nej, inte ännu…
Kommer du ihåg er första kyss: Jajjemän
Vem sa "Jag älskar dig" först: Jag, tror jag….
Vem är äldst: Jag är den äldre erfarna som jagar lammkött…
Vilka stjärntecken är ni: Vädur och Jungfru
Vem fyller först på året: Det gör jag
Vem är längst: Där vinner Fredrik med hästlängder….
Vem sjunger bäst: Måste nog säga att det är jag
Håller ni i handen på stan: Ja, oftast
Kände ni varandra innan ni blev ihop: Njae det kan man inte säga. Hälsade möjligen när vi sågs
Vad har ni gemensamt: Haha knappt nåt… Näe men humor i alla fall. Lite äventyrliga
Blev du kär vid första ögonkastet: Tjaa, en snygg och jättesnäll kille som absolut hade DET…
Har ni någon speciell låt: Tror inte det. Kanske kommer…
Har ni stora framtidsplaner:  Vi försöker i alla fall…
Har ni gråtit i varandras armar: Det har väl hänt när livet inte riktigt gått rätt till
Har ni varit utomlands tillammans:  Åland…??
Vilket är ert bästa minne: Hmm, rida häst på Omberg och alla mysiga hemmakvällar

Vem lagar bäst mat: Fredrik!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll: Kollar på tv, sitter med datorerna, umgås
Ger ni alltid varandra en puss när ni träffas: Oftast
Bodde ni långt ifrån när ni träffade första gången: Nej, 2 mil.
Blir du lätt svartsjuk: Jag kan vara väldigt svartsjuk, har jag upptäckt på senare tid…
Brukar ni bråka: Inte så värst ofta, men det händer väl
Ringer eller SMS:ar ni mest: Vi sms’ar så det glöder
Vilken är hans finaste kroppsdel: Hela han är bara jättefin
Brukar någon av er prata i sömnen: Det händer väl att man har nåt att säga även då…



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar