Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 29 april 2009

Tillfällig morgonmänniska

Besöksantalet stannade på 16 igår, man får vara glad för det lilla, haha :-)

Uppe tidigt idag också. Kroppen har visst tillfälligt ställs om sej, är ju nattmänniska värre annars. Men kl 8 gick jag upp idag. Och det är faktiskt ganska skönt, sitta uppe och kuckelura, läsa tidningen osv. Och sen att kunna somna skapligt på kvällen… Det första jag gjorde i morse var att raka benen. Jag verkligen HATAR att raka benen!! Alltid missar man nånstans. Och man är inte så jädra smidig i vårt 1×1m’s duschutrymme heller. Men nu är det i alla fall gjort för en sådär 2 dagar framåt…

Idag blir det som sagt marknad. Sen bjöd syrran in sej på stuvade makaroner med falukorv, så det blir att ställa sej vid spisen :-) Får lära henne hur man gör! Tror inte hon sett mitt filmklipp i tidigare inlägg, det borde ha märkts… Det är väl min dag, tror inte den bjuder på några överraskningar. Inte behagliga, och inte heller obehagliga, hoppas jag. Sånt har jag absolut fått nog av.

Läste att Anna skulle på kattutställning i Norge inom kort. Blev lite avundsjuk, jädrar vad kul vi hade när vi var där!! Lite vin så pratade jag norska näst intill flytande, fick t.o.m beröm av Berit och Kjell-Benny, eller vad han nu hette. Men jag har ingenting att ställa ut nu och defivitivt inte i Norge. Oliver är rakad, Rasmus har tovor (Just det Marie, det får du gärna hjälpa mej med nån dag!!). Robban ska ju ställas ut i Linköping i slutet, men han blev ju mitt sistaval efter de andra två :-) Han är inte så förtjust i utställningar så antagligen blir det hans sista. Hedwig ställs i junior-klass. Får väl se hur det går för henne, om hon är något utställningsmaterial. Första utställningen fick hon ju stryk av sin dubbelt så stora kullsyster, och jag gissar att det blir nåt liknande i Linköping :-) Får testa nånstans där syrran inte ska med. Annika, vilken utställning ska ni INTE på?? :-)

Nu ska jag plinka lite på mitt piano :-)
Nähe, det skulle jag inte, vi skulle visst gå ner på stan och äta frukost…! Vad söt han är, min sambo, undra om han har haft sönder nåt…

1 kommentar:

  1. Nej, jag hade faktiskt inte haft sönder något. :)

    SvaraRadera