Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 28 april 2009

Morgonpigg. Eller uppe i alla fall…

Är uppe tidigt idag. När man får sova så kan man inte :-/ Är ett jädra liv på fåglarna utanför, vet inte om det är det som stör mej. Ska iväg och massera kl 10. Egentligen borde jag bara låta det där vara ett tag nu, men den här behandlingen är bestämd sen ett par veckor tillbaka och det är lugna fina vovvar :-) Sen ska jag fixa lite tipspromenad till chihuahuacirkelns möte på söndag. Får nog den här dagen att gå också :-) Sen ska jag nog ringa veterinären också, Hedwigs sår efter steriliseringen ser inte så bra ut. Det är hårt och dant och det verkar som hon har rätt ont i det. Så man kan ju ringa och fråga i alla fall, om det är nåt som bör undersökas. Är ju iofs inte konstigt om nåt blev galet, hon hann ju knappt vakna ur narkosen förrän hon klängde runt och hängde i gardinerna igen…

Igår kväll blev det mys. Vi gjorde pizza, det var längesen!! och den blev fullt ätbar, haha. Sen lite ost och kex på det, och "Färjan 2" givetvis. Trubadur-Janne fick följa med och spela "Dagny" för pensionärerna, det måste varit skojigt :-) Blev lite sugen att åka på kryssning igen, är ju nästan 5 månader sen vi åkte senast, och i min värld är det lååång tid…

Imorrn är det marknad i Askersund. Brukar vara riktigt mysig och årets första och sådär. Fredrik jobbar så får väl se om jag åker in ensam eller om jag hittar nåt löst folk som kan tänkas följa med, haha :-)

Näe, det var nog vad jag kunde åstadkomma vid den här tidpunkten… Fast det är klart, kan ju avsluta med min dagboks första videoklipp och ett riktigt asgarv Syrran lägger pussel och Oliver vill vara med. Kolla Sofias min när hon fattar att hon är filmad…

3 kommentarer:

  1. Riktigt god pizza blev det! :)
    Kul med lite filmklipp på bloggen också.
    Men inga filmer på mig tack. :P

    SvaraRadera
  2. Det vet man aldrig... Hittade en jättebra film på dej när du ligger och blåser på spelet... ;)

    SvaraRadera
  3. Har du filmat det!? :O

    SvaraRadera