Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 7 december 2009

Ännu en lista, jobb, ärtsoppa och flyttpacka snart…?

Jag fortsätter med mina jobbiga listor med Fröken Sverige-frågor, men lite skoj är dom! 
Börja varje svar på första bokstaven i ditt namn

1. Vad heter du: Sandra
2. Ett ord på 4 bokstäver: Spis
3. Flicknamn: Sabina
4. Pojknamn: Simon
5. Yrke: Sportkommentator
6. Färg: Schimpansarsel-skär *Far, du har kvaddat min normala tankeverksamhet!!!
7. Klädesplagg: Stringtrosor… 
8. Mat: Spaghetti
9. Sak i badrummet: Spegel
10. plats/stad: Simrishamn
11. En orsak att vara sen: Stopp i avloppet
12. Något man skriker: SLUTA NYPAS!!!
13. Film: "Så som i himlen"
14. Något man dricker: Sprit
15. Band: Sannex
16. Djur: Sphynx
17. Gatunamn: Storgatan såklart 
18. Bil: Sälj Aset Annars Byt
19. Sång: "Så skiiiimrande var aldrig havet…." ♫♫♫

Himla intressant att se hur hjärnan fungerar, vad som är det första som dyker upp…! En del var mer otippat än annat, om jag får säga det själv 

Annars lugnt, kom precis hem från jobbet. Fick sovmorgon idag och gick eftermiddagen istället. Funkar lika bra det! Fredrik sitter och äter ärtsoppa. Jag tyckte det luktade kattpiss, men det var ju för faen hans mat…  Får se vad jag ska äta, har inte störande mycket hemma just nu. Kanske det kan bli makaroner eller nåt liknande… 

Måste försöka få på nya däcken på bilen också. är bjuden hem till Hanna imorrn kväll, men vi får se om jag tar mej dit. Först är det jobb, sen lite ärenden på stan. Behöver åka till mor och far i lite andra ärenden också, slå in julklappar och så. Alltid bra att ha sina gömmor  Sen är det bara posten som ska komma också, så man kan andas ut…

Undra om man ska börja flytt-packa snart… Det kanske börjar bli dags!  Men inte ikväll i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar