Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 1 december 2009

Vinterdäck, shopping i Linköping och söta kattungar!

Då var det december då. Och idag kom vintern, satan vad kallt det har varit!! Efter jobbet åkte jag ner till pappa och fick däcken byta, vilken lyx! :) Sen åkte jag hem och Fredrik och jag åkte till Linköping. Rusta och Ikea för lite nödvändigt onödiga inköp, haha :) Även några julklappar blev införskaffade. Sen åkte vi till Max och åt hamburgare, det är ett måste när man är i Linköping! Efter maten blev det besök hos Lars och Malin och deras katter. Hade nästan glömt hur otroligt söta dunbollar till ragdoll-kattungar är!! Det var nästan att en fick följa med hem i fickan :) Imorrn ska jag visa bilder på dom, bloggar från mobilen nu. 
Imorrn blir en lång dag med full fart från morgon till kväll så det är bäst att försöka sova! Försöka går ju i alla fall…!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar