Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 13 december 2009

Lucia, tvätta och vattna blommorna. Händelserik dag…!

Lucia. Strax innan 7 ringde klockan och tv’n slogs igång. Men i år var lucia-sändningen sådär, tyckte jag. Lät snarare som folkmusik-marathon än som ett luciatåg. Och sen var det skolade sångare, vilket gör att det snarare blir djupt opera-sound typ ”Aaaaaave Maariiiii-iiii-aaaa” över det hela, än vanlig fin julstämning. Men men, det fick funka ändå! :) Sen somnade jag om och tog ordentlig sovmorgon idag också.
Gick upp och tvättade och vattnade blommor. Var väl typ det vettiga som jag gjorde idag. Kollade på tv.
När Fredrik kom hem åt vi hamburgare. Kollade på ”Solstorm”, men den var lite sådär. Väldigt hattig. Ungefär som svenska filmer brukar vara.
Nu är det natt. Hoppas det blir några timmars sömn innan det är dags att bege sej till leksakerna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar