Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 30 december 2009

Måste givetvis redovisa dagen också…!

Sen ska jag ju såklart sammanfatta dagen också:
Jag har jobbat. Sen var jag och Fredrik och åt lunch på "Med eller utan". Jag åt pasta med nån slags sås med räkor i. MYCKET ätbart!! Sen tog vi en sväng runt stan. Jag fick ju presentkort på Team Sportia i julklapp av jobbet så jag kollade lite på rean. Och ett par skor blev det! Riktigt coola DC-dojjor, om jag får säga det själv! Trodde aldrig att jag skulle kunna ha storlek 36, men de passade helt perfekt! Dam-36 alltså, men ändå! Jag brukar få hålla till på junior-avdelningen  Och i och med att det är tjej-modell så är de ju lite mer slimmade, inte alls så "feta" och breda som skateskor i regel är. Så jag blev nöjd!
Nya skor!
Söta va! 
Sen gick vi till Systembolaget, och där var vi inte ensamma… Men lite dricka till kvällen blev det i alla fall 
Systembolaget
Här syns bara Fredriks lager. Mina cider och Smirnoff ice ligger under 

Och nu sitter jag här och bloggar och väntar på att Fredrik kommer hem så vi kan korka upp! Händelserik dag…! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar