Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 5 juli 2010

Ännu en dag med sol och bad!

Sommar även idag, fasen vad gött!! Ett besök på Ica och sen ut till Lithobadet igen. Fast idag var det NÄSTAN så det var lite ”kyligt” i luften, det var så man frös när man kom upp ur vattnet! Inte vidare skönt… Men nu har man fått sol så det räcker ett tag i alla fall :) Tur det är jobb imorrn. Dock bara halva dagen så vi får se vad det blir resten av dagen!

Lite bilder från Litho:

Jaa så här ser det ut. Inte ett dugg fel att bara hoppa rakt ner när det blir för varmt på land :)
Jaa så här ser det ut. Inte ett dugg fel att bara hoppa rakt ner när det blir för varmt på land :)    

Ena änden av bassängen, med den förbaskade rutschbanan...! :)
Ena änden av bassängen, med den förbaskade rutschbanan...! :)  

Min sexiga sambo :-) ♥ ♥ ♥
Min sexiga sambo :-) ♥ ♥ ♥

Vi låg därute från 12-18, sen blev det att handla lite igen och sen hem, göra kvällsmat och sätta sig på taket och äta upp den. Mumsigt värre! :)



Öl, cider, Pringels och snittar à la Ulla; tunnbröd med Philadelphia och hamburgerkött :)

Jaa det var dagen. Imorrn blir det upp tidigt och åka till jobbet, storstädning står på schemat! Fan SÅ kul… Men men, vi är ju tre stycken så det lär väl gå undan ganska bra ändå, sen är jag ledig till lördag! :) *Gilla* som man säger på Facebook… :D

1 kommentar: