Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 9 augusti 2010

Bloggworld jävlas, nytt album och sommaren är över?

Tur att jag flyttar bloggen för Bloggworld verkar balla ur helt nu! Bara hoppas den behagar hänga i tills jag flyttat alla inlägg, har inte så mycket kvar nu. Har pillat med det där halva kvällen, sen helt plötsligt vill inte BW vara med längre, sidor går inte att öppna och jag kommer inte vidare :( Får väl skriva om dagen som varit en stund och se om den repar sig så jag kan göra klart åtminstone månaden jag är på.

Har knappt gjort ett dugg idag. Gick upp, gav katterna mat. Hämtade posten. Fick en lönespec men inga pengar, det är lite intressant... Får forska vidare i det där senare!

Sen letade jag fram gamla fotoalbum från när jag var en mycket liten varelse och så kopplade jag in scannern. Så nu har min hemsida utökats med ännu ett album :) Är väl egentligen inte intressant för någon annan än mig och mina närmast sörjande, men vad fasen, det ligger där i alla fall! :)

Annars så har det varit bloggen fram tills nyss då det som sagt började jävlas. Jag för över inläggen från senaste flytten. Och fy fan, jag får ju obehagliga rysningar bara av att läsa om det...! Och ännu mer rysningar när jag tänker på att det fasen knappt hänt ett skit här och det är drygt 6 månader sen vi flyttade... Men det behöver man inte tänka på! :) Ibland önskar man att "man" vore lite mer normal...!

Annars så får man väl konstatera att sommaren är slut för den här gången :( Intensiv men alldeles för kort! Idag har det spöregnat. Fick hem en dyngsur pojke här vid 18.45 när han slutat jobbet :) Tur att det är tunnel nästa hela vägen hem från stan! Sen har vi ätit hamburgare och tittat på tv.

Jaa, det var dagen det...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar