Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 6 augusti 2010

Sopat glas och två dagars kräftfiske väntar

Har inte riktigt kommit igång med dagen än. Sitter i pyjamas och käftar med familjen via Facebook, jag börjar smått tro att min sambo fått överslag i skallen på riktigt...! Sen har jag hållt i dammsugaren också, så nu får jag väl konstiga utslag. Hedwig (djärv gissning...) var tvungen att ha ett glas i golvet så det var bara att sopa och dammsuga. Tur att vi ska vara hos mor och far några dagar nu...! :)

Om man skulle packa för två kvällars kräftfiske och sen kila in i duschen och så sätta av mot Borenshult.

Långa inlägg blir det, haha... :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar