Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 2 augusti 2010

Välkomna till min nya blogg!, sista dagen bland hönsen, speedway-brons och stabiliserings-träning

Då Bloggworld strulat så mycket på senaste tiden så har jag nu bestämt mig för att konvertera till Blogger istället! Verkar väldigt mycket stabilare och smidigare. Men då BW saknar export-funktion så får jag nu lägga över alla inlägg manuellt. Det är 602 inlägg tror jag, så jag har att göra ett tag... Och varje gång som BW fuckar ur så kommer jag inte åt inläggen så kommer få ta det hela lite då och då, när jag har tid och när BW behagar ha tid. Kommer även ändra nya bloggens utseende allteftersom. Det kommer kanske se rörigt ut en tid, men vad det lider så kommer det nog bli bra! :)

Igår gick det inte alls att komma ut på BW så jag kunde inte sammanfatta min sista dag i hönsgården. Men det var inget speciellt med den. Den kom och gick som alla andra dagar, nu är det skönt att se framåt! Var på arbetsförmedlingen idag och skrev in mig för jag vet inte vilken gång i livet. Blir väl lugnt nån vecka tills Uno kommer tillbaka, sen ska vi väl fortsätta försöka komma på vad jag ska göra!

Sen var det speedway-final igår. Gick ju sådär för svenska grabbarna, även om ett brons alltid är ett brons. Det var så underhållande att jag lyckades somna när både Danmark och Polen dragit om... Men det blev ju i alla fall ett silver i friidrotts-EM att glädjas över! :)

Idag har jag varit hos Johan igen. Konstaterade att ett par veckors vila har varit riktigt nyttig, nu gör ryggen bara ont när jag provocerar den. Så nu ska vi börja stabilisera upp kotpelaren så jag slipper få ont igen. Fick lite övningar att göra. Bl.a. sitta på olika sätt på en sån pilates-boll och det sa Johan var "rolig träning". Då jag vinglade som en fågelunge på en trädgren så undrade jag vem det var så förbaskat roligt för... :D Sen så försvinner alla bra människor omkring mig, börjar lära mig det nu. Inom kort försvinner Johan till Göteborg för vidare studier, lite tråkigt! Men men, sånt är livet.

Nu vankas det hamburgare och sen hoppas jag att BW är på humör igen så jag kan fortsätta exportera/importera blogginlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar