Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 26 augusti 2010

Tankar och träning

Det bara går upp för mig ibland; Fy fasen vad bra jag har det!! Vad lycklig jag är egentligen! När man märker vilka misslyckade och bittra människor det finns därute så känns det som att lite strul med hälsa och system runtomkring kan kvitta. Jag har hellre asperger än av naturen är allmänt otrevlig. Jag har hellre epilepsi än ett konstant behov av att synas, höras och märkas. Hellre en försenad utbetalning av sjukersättningen än att halva Sverige tycker illa om mig för mitt sätt att vara, mitt sätt att tänka och mitt sätt att handla. Hellre en praktfylla med medföljande bakfylla än att glatt skryta om hur cool man är som skämmer ut sig fast man är NYKTER. Tänk vad man skulle kunna tjäna på att i alla fall fundera på att någon gång i alla fall försöka vara lite trevlig.
Måtte man aldrig bli en ensam, patetisk och bitter KÄRRING...!!

Nu blir det träning bara karl'n gått till jobbet. Synd att det inte är kickboxning jag tränar, idag hade jag varit världsmästare...! De har visst gjort om lite på Nautilus och även ändrat namn till Actic. Hur fasen uttalas det..?? :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar