Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 27 augusti 2009

Ca 4 timmars arbete med kantareller…

Det var fan inte lite kantareller som mamma och Pia kom upp med!! En Östenssons-påse och en Systemet-påse. Så nu har man stått sen ca 18.15 och rensat, medan Fredrik stekt, försökt "förvälla" osv  Tror det gick bra, det var väldigt gott på knäckemacka i alla fall! Nu har vi säkert så det räcker fram till jul, minst! Och jag är ju inte den som är den utan jag delar gärna med mej:
Kantareller
Ser det inte mumsigt ut! 
Sen så skulle ju katterna såklart smaka och det är klart att det ska få göra det! Och tro det eller ej, de tyckte givetvis om det!
Sune och hedwig käkar svamp
Mumselimums! Påsen/kassen i bakgrunden kom med av bara farten, är säkert Fredrik som lagt den där 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar