Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 6 augusti 2009

En dag utsocknes, närmare bestämt Gränna och Visingsö

Idag har vi varit på äventyr. Jag har varit med mor, far och Elliot i Gränna och på Visingsö. Vi åkte kl 11 härifrån. Först gick vi en sväng på stan i Gränna, men det var fullt med folk och hur varmt som helst så vi åkte över till Visingsö istället. Så vi solade lite, käkade glass, åkte remmalag och hade det allmänt gött. Tillbaka i Gränna igen så blev det pizza och hamburgertallrik på en restaurang. Handlade lite obligatoriska polkagrisar och sen åkte vi hem. Elliot somnade i baksätet bredvid mej innan motorn ens gått igång  Han var trött, lilla gubben! Men han har ju varit med om mycket idag, både åka båt och åkt häst, blivit nerskvätt av en svallvåg samtidigt som det som sagt har varit sketvarmt. Är väldigt trött jag med, så kan ju hoppas att jag somnar innan "Mordkommisionen" och "Arkiv X" ikväll…
Låter som vanligt ett antal bilder tala för sej själva!
Färjan som tog oss mellan Gränna och Visingsö
Färjan som tog oss mellan Gränna och Visingsö
Pappa och Elliot på färjan
Pappa och Elliot på båten
Morsan och en ruin, jämngamla... :-)
Morsan och ruinen, i princip jämngamla 
Remmalag
Remmalag. Undra om de ofta skjutsar på hundar 
Väldigt gott efter en lång dag!
Gott efter en lång och varm dag!
Obligatoriskt!
Slutligen, det obligatoriska…!

1 kommentar:

  1. Saltlakritsen är god, den har jag ätit i sommar. Sedan måste jag säga att jag är avundsjuk på violen, den e min favvo.

    SvaraRadera