Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 30 augusti 2009

Kålpudding och trogen anhängare på Rymdkanalen. Och givetvis uppskjutningen!!

Då behöver man inte äta mer den här veckan…. Hmm, den slutar om ca 4 timmar… ….den här månaden… …den slutar på tisdag…. Jaja va fan, mätt är jag i alla fall!! Har varit hos Ulla och ätit himmelsk kålpudding!! Jupp, EXAKT så udda är jag, får jag välja vad jag vill så blir det kålpudding  Fredrik kokade sej nyss några korvar så han borde grävt lite djupare i rotmos-grytan! Näe men det har varit en riktigt trevlig dag!
Har hängt på Rymdkanalen sen jag kom hem. Har mest varit repriser, men för ca en halvtimme sen väckte Houston astronauterna med en halv-dålig låt som Nicole Stotts’ son hade valt till henne. Undra vad jag skulle blivit väckt till om min familj fått bestämma… Garanterat "Skitpumpen" eller nåt, om pappa fått härja fritt  Nu sitter jag och kollar på bilder som en kamera utanpå "Discovery" skickar ner, och emellanåt sänds det sekvenser från ISS. Himla häftigt att se!! Det finns ju liksom inget upp eller ner på ISS, det ser verkligen ut som organiserat kaos! Liksom, tänk hur jävligt det kan vara att hitta något "här och nu", tänk om prylen lika gärna kunde befinna sej nånstans på nån vägg, eller i taket!! Kan ju iofs hoppas att folket i rymden har bättre sinne för ordning och reda än vad jag har… Det ser himla häftigt ut i alla fall! Just nu informerar Houston lite om vad som händer Dag 3. Och det är dockning med ISS; en person ska åka hem därifrån och en annan dumpas där 
En liten länk är ju givetvis på sin plats. Skulle kommit tidigare, men har inte hittat nån tillräckligt bra! Men nu så:

Titta och rys…! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar